






Koristeći metodu MAPIRANJE PRIČE izvršili smo analizu djela. Radili smo u IV grupe, te koristili četiri njena dijela, od ukupno šest. Jedna grupa predstavljala je ODNOSE glavnog lika sa dobrim i lošim likovoma, druga grupa radila je PROBLEME i to ukupno 4 problema u koje je upao naš lutak, treća grupa imala je zadatak da predstavi PREOKRET koji se desio u romanu, te posljednja grupa obradila je sami KRAJ ovog velikog djela. Svoje prezentacije veoma interpretativno su iskazali, a sam izgled mape veoma je kreativan i zanimljiv.
Posljednji čas lektire bio je opuštajućeg karaktera, te smo odletjeli u svijet filma. Napravili smo svoje vlastito kino, te uz ukusne kokice i sokiće, pogledali sinhronizovani film PINOKIO. Nakon projekcije filma vodili smo završnu debatu i došli do zaključka da je pisana riječ mnogo zanimljivija od filma.
Jer družeći se sa knjigom postajemo bolji ljudi! 
